Wat mensen over mij zeggen

Gebaseerd op 13 recensies
Martin Doolaar
2023-01-03
Erg tevreden met mijn beginners cursus Spaans! Ronal is gepassioneerd, flexibel en deskundig en wij kijken elke woensdag weer uit naar onze Spaanse les.
Brigit Smet
2023-01-03
Omdat wij regelmatig in Spanje wandelen zitten we al een aantal jaren met veel genoegen bij Ronal op Spaanse les. Zijn lessen zijn goed, hij legt het goed uit, doet het op een leuke manier, gevarieerd, hij heeft veel geduld. We worden altijd ontvangen met koffie/thee en iets lekkers. Inmiddels spreken we een aardig woordje Spaans. Een aanrader dus. Paul en Brigit
Noelle zenderink
2022-12-30
Mijn vriend en ik hebben ontzettend genoten van de lessen bij Ronal, niet alleen is hij een super prettige leraar maar ook een fijne persoonlijkheid. Wij zouden het iedereen aanraden!
wijnie van den berge
2022-12-30
Al diverse jaren volg ik de prettige lessen Spaans van Ronal. Kleine groepjes waardoor de interactie goed werkt in het Spaans converseren en leren van/met elkaar. Met veel geduld legt hij steeds weer de ingewikkelde grammatica van het Spaans (uiteraard in het spaans) uit.
Estatira van den Berg
2022-12-30
Fijne, vriendelijke en goede spaanse leraar. De basis heel goed geleerd zodat ik toen ik naar spanje ging gelijk het geleerde kon toepassen.
britt tempelman
2022-12-30
Beginners 1 les gevolgd waardoor ik snel de basis onder de knie had voordat ik naar Latijns Amerika ging. Ronal is geduldig en ook vooral gezellig. Zeker een aanrader!
Pauliene Bosma
2022-12-30
Ik heb 3x Spaans bij Ronal gevolgd. Dankzij hem beheers ik de basis goed; ook grammaticaal gezien! Ronal neemt je mee in alledaagse situaties, geeft inzicht met zijn werkbladen waardoor je binnen no time Spaans spreekt en kunt verstaan! Spaans leren… dat doe je bij El Camino
Christel van der Steen
2022-12-29
Een absolute aanrader wanneer je goed Spaans wilt leren spreken! Ik volg de lessen met veel plezier en mijn kennis van de Spaanse taal is enorm verbeterd. Ronal is een uitstekende docent.
Farah Azizi
2022-12-29
We gaan ook met heel plezier naar de lessen van Ronal. We hebben in een korte tijd veel Spaans geleerd.
Jasper Wammes
2022-04-04
Omdat wij gaan verhuizen naar Spanje heb ik bij Ronal van El camino school een cursus Spaans gedaan. Helaas veel te kort omdat we binnenkort al gaan, maar zeer leerzaam, gezellig en met heel veel geduld van de docent, Ronal. Muchas gracias en ik ga jullie (studenten en docent) missen!