Taaltraining Spaans voor bedrijven

Is uw bedrijf op zoek naar een Spaanse leerschool, waarbij uw medewerkers de mogelijkheid krijgen feilloos te leren communiceren en corresponderen met uw Spaanstalige zakenrelaties? Dan is de El Camino Training Zakelijk Spaans uitermate geschikt voor u.

El Camino School staat voor een praktische benadering; dit is namelijk de meest effectieve. Deelnemers hebben toegang tot het beste lesmateriaal en leren zich in korte tijd effectief en zelfverzekerd uit te drukken in het Spaans, met een beter gevoel voor de internationale zakencultuur.

De training is mogelijk als open training of als individueel- of maatwerktraject.

Inhoud Training Zakelijk Spaans

De inhoud van de Training Zakelijk Spaans wordt in overleg bepaald en afgestemd op het niveau, de doelstellingen en leerwensen van de deelnemer(s). Mogelijke onderwerpen in het programma van de training zijn: introductie en begroeting, algemene gesprekken, zakelijke gesprekken, telefoneren, vergaderen, onderhandelen, contracten doornemen, discussiëren, schrijven en presenteren. De taaltraining wordt op maat gemaakt, daarbij wordt er rekening gehouden met de volgende factoren: de functie, de branche waar u werkzaam in bent, het huidige taalniveau, doelstellingen en andere wensen.

Tarieven

Taal training zakelijk Spaans voor bedrijven (exclusief lesmateriaal):

De volledige prijslijst kan aangevraagd worden.